В природата на децата е да обичат и да се нуждаят от „сетивни усещания“. Дейности като катерене, балансиране, плуване и изкачване стимулират чувството за баланс и упражняват двигателните им умения. Те поставят основата за физическо, умствено, духовно и социално развитие на детето.

В природата на децата не е заложено да седят на едно място дълго време, въпреки че им се налага да правят точно това в училище или докато подготвят домашните си. Децата, които работят с компютъра също увеличават времето си за седене.

просто не се застоявай

Затова ние от moll се стараем децата да седят в ергономична позиция когато работят на бюро и стол. За да сме в крак с времето, ние работим с външни специалисти и с най-съвременните научни данни и открития. Ние съветваме родителите да осигуряват за децата си достатъчно физически упражнения, за предпочитане навън. Дори самото седене може да бъде здравословно, ако детето го използва за физическо натоварване и за постигане на по-добър баланс.

Всяко занимание от спортен характер като баланс или каране на велосипед, което предизвиква физически детето, му помага за неговото здравословно физическо и психическо развитие.

НЕРВНИЧЕНЕТО ПРАВИ ДЕЦАТА ПО-УМНИ

Наблюдавайте дете, което седи на стол и вижте след колко време ще започне да нервничи и да се движи наоколо. Колкото по-малко е детето, толкова по-малко време се задържа на стола. Което не само че е нормално, но е силно пожелателно.

нервниченето прави децата по-умни moll.bg

Въпреки че педагозите и родителите все още се мръщят на нервниченето на стола, днес то не е признак за слаба концентрация или симптом за хиперактивност. Нервниченето на стола е естествена и неосъзната форма на поведение, която насърчава здравословното физическо и психическо развитите на детето. Дългото застояване на стола е вредно за хората.

Столовете за деца и юноши moll са специално създадени така, че да отговарят на тези естествени движения на децата, но да не могат да се преобръщат и падат назад. А седалката и облегалката се коригират според индивидуалните физиологически данни на детското тяло.

Времето през което децата могат да седят в едно положение:

6-10 години       средно 5 минути

11-15 години    средно 15 минути

16-20 години    средно 25 минути